Tere-fere

Witam. :) Właśnie zabrałam się za tego bloga i postanowiłam go prowadzić. Mam już parę blogów chyba jak na razie najlepszym moim blogiem jest blog na pingerze. Będę tutaj wypisywała różne moje wymysły, głupoty, wszystko co wskoczy do mojej głowy.
Na początek może wam pokaże co dostałam dzisiaj od mojej "siostry" Patrycji.
W tym oto zestawie znajdują się:
- długopis
- ołówek
- brelok żółw
- smycz na klucze
- zielony lakier do paznokci 
- serduszko
- jojo
- lizak

Bardzo dziękuje za paczę Paajączku mój. :)

P.S. Królica w moim awatarze i nagłówku jest moja i wabi się Afra.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz