Egzamin technik weterynarii 2014

W poniedziałek miałam egzamin teoretyczny z kwalifikacji R.09, czyli chów, hodowla i inseminacja.

Dodaję fotki egzaminu. 











Tutaj macie odpowiedzi.


Wyszło mi jakieś 22 punktów, czyli niby mam zdane. 

Wczoraj miałam praktyczny i była inseminacja.
Musiałam wypełnić tabelę na podstawie danych z tekstu.
Za cholerę nie umiałam sobie przypomnieć ile trwa ciąża u krowy. Dałam chyba 7 miesięcy, a powinno być 9. Czyli tak jak u ludzi.

Wczoraj znalazłam kawał odnośnie 7 miesięcznej ciąży u krowy:

Student na egzaminie z weterynarii Profesor do niego:

- Zadam panu ostatnie ratujące pytanie jeśli pan odpowie to pan zda i skończy pomyślnie te studia, więc jak pan myśli czy da się usunąć krowie ciążę w 7 miesiącu

Student myśli, myśli i w końcu:
-Nie mam pojęcia.
I oczywiście nie zdał, więc poszedł utopić smutki w barze. Siedzi zdołowany, pije jeden kieliszek, następny, nagle barman do niego:
-Co się stało może mogę jakoś pomóc?
-Nie chce o tym gadać i tak mi pan nie pomoże
I znów student zamawia kieliszek następny, następny, dalej siedzi zdołowany, więc barman znowu zagaduje:
-No niech pan powie co się stało, jeśli się pan wygada to lepiej panu zrobi
Na co student:
-Jak pan myśli da się usunąć krowie ciążę w 7 miesiącu?
A barman:
- O ku**a aleś się wpie*****ł



W kolejnym zadaniu musiałam napisać chyba z 5 punktach Czynności wykonywane podczas sztucznego unasieniania krowy.
No i ostatnie zadanie to trzeba było opisać przedmioty na zdjęciach. Chyba tylko jedno mam dobrze podpisane. 

Borysek sprawdzał mój egzamin.

Gdy sprawdził powiedział: "Ja nie mogiem nic tu nie ma  o królikach! Dlaczego?! Jesteśmy jacyś gorsi niż krowy i konie?! Mamo jak mogłaś pomylić świnię złotnicką białą z  w wielką białą polską? Co to za obliczenia? Deltę chciałaś wyliczyć czy co?"


"Ale czuję próbując ten egzamin, że poszło Ci dobrze. Nie wiem ile masz punktów, bo nie umiem liczyć, ale może zdałaś."


Jak ktoś chce większe zdjęcia egzaminu można pobrać z chomika.

Jeśli ten post w jakiś sposób Wam się przydał dajcie znać w komentarzu, na maila czy też na FB

Będzie mi bardzo miło.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. Borysek wystawia najlepsze oceny :) Cudny jest :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń