Praktyki w Mikołowie

 Dzisiaj kolejny dzień praktyk.
Dzisiaj ubrałam wreszcie moje spodnium z bonprix.pl
www.bonprix.pl/(…)spodnium1-976001…
Rozmiar 34 jest na mnie trochę za długi.
Zdjęcia robiła Justynka, z którą chodzę na praktyki.






Zdjęcie z rąsi. Zainspirowało mnie zdjęcie profilowe Adasia. :D
To zdjęcie mam na FB jako profilowe. Wreszcie po tak długim czasie zmieniłam zdjęcie profilowe. :D
Dominika uwierzyć w to nie może.
Na blogu i Fanpage dalej będzie widniał zad zająca.





Na koniec macie Justynę.


Już "miłość" do Andrzeja mi prze4szła. Jego dziewoja do mnie wypisuje i odwala niezłe cyrki ale kij z nią. 
Zaczęłam spotykać się z Adasiem, którego kiedyś poznałam na czacie i parę lat temu się z nim spotkałam. Wczoraj zaprosił mnie do kina i było za bardzo ciekawie. :D 

4 marca złamałam rękę w nadgarstku i 9 kwietnia ściągali mi gips. :D

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz