Zakupy w EkoStraganik

Nie chwaliłam się Wam, że mój rudzielec zdobył 3 miejsce w konkursie.


Borysek tym sposobem wygrał opakowanie siana, ziółek i jakieś owoce.
No ale co tam wygrał i co mu dokupiłam przeczytacie u niego na blogu.


Prócz nagród rzeczowych była też zniżka na zakupy 10% na zwierzęce rzeczy no to nakupiłam maluszkowi, bo znowu 4 października jest Światowy Dzień Zwierząt.
Z racji takiej, ze przesyłkę miałam darmową postanowiłam też sobie coś zamówić.

Jakiś czas temu skończył mi się mój ulubiony krem do twarzy Bandi i teraz zużywałam wszystkie, póki jakie zachomikowałam przez ten czas.
Dlatego zdecydowałam sobie kupić olejek do twarzy.


Zawsze zastanawiało mnie działanie orzechów piorących
Jak już robiłam zakupy to przy okazji i orzechy kupiłam. 
Dzisiaj je stosowałam w praniu i znalazłam 2 plamy na ubraniach nie wiem czy te plamy były, powstały z pralki lub to wina orzechów.
Na szczęście moje ciuchy są czyste. :D
Oczywiście wsadziłam je do woreczka lnianego.


Jeszcze dostałam parę gratisów. :D

Pierwszym gratisem była maseczka do twarzy.

Kremy z firmy Sylveco miałam okazje już testować. Dostałam kiedyś próbki na targu eko w Tychach. Zawsze w niedziele na starym targu są eko stoiska.



Na koniec próbka masła Shea. Zawsze chciałam sprawdzić, co to jest to masło shea.


Jak zauważyliście mam nowy szablon na blogu. Zrobił mi go mój znajomy Bartek, którego poznałam na gliterach. Zrobił mi już kiedyś szablon na pingera i na glitery. Do dzisiaj te szablony wykorzystuję i jestem bardzo zadowolona z jego pracy.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz