Prezenty

Dopiero dzisiaj dodaję wpis prezentowy, bo jakoś nie było czasu, weny albo coś nie działało. Mam nadzieje, ze teraz wszystko pójdzie gładko maśle. 

Wydaje mi się, ze prezentów miałam więcej ale nie wiem. :D

Pierwsza rzecz to królik (tujik), któy wygląda jak miś. Gdyby miał krótsze uszy byłby misiem. Króliki nie mają takiego pyszczka. 


Braciszek sprezentował mi jeszcze książkę "Zniszcz ten dziennik". Słabo mi idzie destrukcja. Dzisiaj Rudzielec dostał kawałek książki do destrukcji.


Tutaj macie zdjęcie Boryska z dziennikiem: <klik>

Jeszcze od brata dostałam Kapcie króliki, których niestety lustrzanką nie uwieczniłam. Króliki zaraz jak weszłam do pokoju miały ustalanie hierarchii w stadzie. Oczywiście Borys wygrał i obgryzł im wąsy. Później zaczęły się rozklejać i poszły do reklamacji. :D (Każde moje buty idą do reklamacji.)

Od Dadidka dostałam koc grupy, zielony idealnie pasuje do koloru moich oczu i koloru ścian w mym pokoju.


Kiedyś na komunię dostałam od chrzestnego łańcuszek z wisiorkiem serduszkiem. Niestety w autobusie zgubiłam wisiorek jeszcze za czasów gimbazjum. Mama wcześniej kupiła mi kolczyki żeby pasowały pod wzór wisiorka, no ale klops. Dawidek kupił mi wisiorek idealnie pasujący do kolczyków, bo w tym samym miejscu kupiony. (Musiałam mu pokazać gdzie ma kupić.) Jeszcze tylko pierścionek do kolekcji. 


Jak wiecie lub nie wiecie Dawid był w Szkocji. Nie wrócił w kilcie ale wrócił z prezentami. Dostałam od niego pełno słodyczy i lakiery do paznokci.

Pierwszy lakier był już używany drobinki chyba mają taki zielony odcień. Ciekawy efekt.


Jeszcze nie używałam, bo Dawid w listopadzie kupił mi w Golden Rosse bardzo podobne kolory. Ta jego skleroza. :D


Jeszcze chciałam jakiś eyeliner tak do testów. Muszę zainwestować w coś do zmywania makijażu, bo będzie płacz. :D


Na koniec najlepszy prezent. Nie spodziewany i na dodatek z królikiem. Bardzo o niego dbam. Myję go ręcznie, nie wsadzam do zmywarki. 



Wygląda jak Borys po kąpieli w wybielaczu. 

Od kuzynki dostałam bluzkę z królikami (tujikami).


rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz