Abraham, czyli geburstag mojego ojca.

W zeszła sobotę odbyły się 50 urodziny mojego ojca. Impreza została zorganizowana w restauracji Stodoła. W niedzielę jest oficjalne otwarcie. Mam tyle wypomnień z tym miejsce. Tam była organizowana impreza z okazji mojej i brata komunii oraz komunia mojego młodszego brata. 
Macie jedno foto z moim małym braciszkiem z mojej komunii. 

Zawsze w weekendy chodziliśmy z rodzicami do tej restauracji, były jakieś koncerty, tańce. Ogólnie dużo wspomnień z dzieciństwa. 

Co do imprezy, to całkiem fajnie było. Jedzenie dobre. Mięso było krojone w szerokie plastry, a nie takie szyneczki jak w sklepach cieniutkie, ze aż prześwituje. Ogólnie miał być taki swojski klimat. Brakowało mi trochę serów, było trochę pleśniowego. W sumie to ja tam poszłam żeby se pojeść. Kluski, dobre, zołza dobra, rolada też ok.
Kelnerki praktycznie do razu wymieniały talerz na czysty.  W ogóle były bardzo fajnie ubrane. Biała koszulka z logo restauracji i do tego spódnica z motywem kwiatów. Coś typu stroje lodowe, ale bardziej nowoczesne. Podobne jak miała Cleo w teledysku, tylko, że były długości midi.

Ogólnie bardzo spodobał mi się wystrój. Jak ja miałam tam komunię to chyba tak wystrojone jeszcze nie było.













Ogólnie impreza udana.




Oczywiście była dyskoteka. Mój starszy brat z laptopa puszczał muzykę. Na sali są głośniki więc fajnie grało. Gabrysia ciągle pytała "Kiedy będzie imprezka?"
Miała okazję zatańczyć z ojcem chrzestnym.



Na koniec JA. Zdjęcie w lustrze z lampą, bo ciemno było. :D
Specjalnie byłam u fryzjera. :D Ogólnie to ja poszłam tam pojeść i ładnie wyglądać w sumie tak jak na studniówkę, ale na studniówce jedzenie było niedobre. :D

Jeszcze jedno zdjęcie mojego fejsa jest na IG: rokiowca

Zapraszam jeszcze na mojego snapa: rokiowca

Mam do Was prośbę kliknijcie w link.
Prowadzi on do strony, na której mogą reklamować się blogerzy. Przy okazji jest tam też konkurs.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. świetny lokal, uwielbiam takie swojskie imprezy! wtedy można się wytańczyć i dobrze pojeść hihi :) Wszystkiego dobrego dla Taty, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne takie wiejskie klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń