Zakupy i zmiany

Znowu zakupy. Jak człowiek pracuje to go stać na różne przyjemności. xD 


Chyba 2 miesiąc temu u mnie na dzielni otworzyli drogerię i zakupiłam tam konturówkę do ust, ale ciężko się jej używa, jest strasznie twarda. :(



Nie mogłam skorzystać z okazji i chyba za 12 zł kupiłam 3 moje ulubione gumki do włosów.




To już w sumie antyczny zakup, bo jakoś w czerwcu zakupiłam sobie takie buty. :D Bardzo wygodne.



Będąc w Auchanie natrafiłam na fajne szorty. Trochę wyglądają jak gacie z piżamy, ale z powyższymi butami fajnie się to komponuje. 


Na alie udało mi się dorwać pędzle do malowania pazurków, ale w sumie nie mam czasu kiedy ich użyć. :D





Byłam na wakacjach na parę dni nad morzem i nic sobie nie kupiłam. :( Więc w Mikołowie kupiłam sobie nowe buty. :D


Nie lubię różowego :D


Zostałam konsultantką Oriflame. Więc teraz głownie tam zaopatruję się w kosmetyki.
Taki zapach był na promocji więc skorzystałam. :v


żel do mycia twarzy mi się skończył. Ten jest delikatny i o dziwo przy pierwszym użyciu mnie nie drażnił. Zazwyczaj każdy nowy kosmetyk mnie drażni.



Od pracy na magazynie płaza moje ręce wyglądają jak pumex. Dlatego zainwestowałam w peeling do ciała. Ma fantastyczny zapach.





Skończył mi się też antyperspirant także skusiłam się na taki. 



Boryskowi też coś kupiłam na ali. Klikier do tresury. xD



Koleżanka z Oriflame ostatnio miała urodziny i z tej okazji było małe przyjęcie w biurze. :D No i były mini konkursy. Mi udało się zgarnąć taki oto zestaw do pielęgnacji.



Oraz wodę Elecant



W Auchanie też trochę zaszalałam.
Szczoteczka za 15 zł. Mam już szczoteczkę z biedry, ale tutaj głównie chodziło mi o końcówki, których nie ma w biedronkowej. :D Pasują one do tej biedronkowej. Reszta idzie do mojej mamy, bo po co mi 2 takie same szczotki.





Seksownej bielizny też nie mogło tutaj zabraknąć. Oczywiście z króliczkami.



Zawsze marzyłam by mieć bieliznę z dniami tygodnia. xD Marzenie z dzieciństwa zrealizowane. Mam tyłek jak nastolatka. xD 




Kupiłam też sobie taki sportowy stanik. W pracy nie mogę nosić bluzek na ramiączkach. Muszą być krótkie rękawki przynajmniej. No ale ciekawe czy można mieć bluzkę, w której praktycznie widać wszystko, bo am dziurki, ale ma długi rękaw.
Odpowiedź jest zaskakująca: Można. Ubrałam się tam żeby nie było, że cyckami świecę ubrałąm ten stanik, top. Nikt mi nie zwrócił uwagi tylko pracownicy mówili, że fajna bluzka. xD Trochę brzucha zobaczyli.



Teraz czas na zakup roku. Największą zmianę w moim życiu. Pamiętacie jakie auto miałam parę lat temu?
Był to złoty matiz.
A teraz kupiłam sobie takie autko:



Z matiza na matiza. Tylko ten jest z rocznika 2004, ma klimatyzację, wspomaganie, automatyczne zamknięcie i jest w gazie. 

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. fajne buty sportowe

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanych zakupów ;) Bardzo zaciekawiły mnie pędzle do pazurków.

    OdpowiedzUsuń