Egzamin zawodowy A.62 Wykonywanie zabiegów kosmetycznych ciała, dłoni i stóp czerwiec 2017

Dnia wczorajszego pisałam egzamin zawodowy z kosmetyki 

"A62 Wykonywanie zabiegów kosmetycznych ciała, dłoni i stóp"

Także po raz 6 proszę Państwa wstawiam tutaj arkusz z egzaminu. 
Już 6 egzaminów pisałam, a dalej nie pracuję w żadnym zawodzie. xD








Odpowiedzi, który znalazłam na grupie. 

Dziwię się, że tak dobrze mi poszło. Chyba najlepiej napisany egzamin, bo 30 punktów, a zrobiłam tylko jeden test na internecie. 

Żeby praktyczny tak dobrze poszedł.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz