Zakupy z TaniaKsiazka.pl

Hej. Ostatnio rozmyślałam sobie, co by tutaj przeczytać. W bibliotekach nie ma zbytnio nowości, a przeczytałabym jakąś ciekawą książkę, ale nowszą. Już parę lat czytam 50 twarzy Greya i jakoś nie jestem w stanie dojść do końca ( ͡° ͜ʖ ͡°), ale to nie dlatego, że na mnie ona tak działa i potrzebuję wtedy obecności mężczyzny. Po prostu ta książka dla mnie nie jest ciekawa. Lubię książki o miłości jakieś książki dla nastolatków. Moi ulubieńcy to "Pamiętnik księżniczki", "Zanim się pojawiłeś" i "S@motnośc w sieci".
Z racji takiej, że "Zanim się pojawiłeś" bardzo mi się spodobało zamówiłam 2 książki tej autorki: "Dziewczyna, którą kochałeś" oraz "Kiedy odszedłeś"


Z ciekawości kupiłam też książkę "Dziki seks"
W sumie kupiłam ją, bo była taniej niż gdziekolwiek indziej i do tego okładka. :V Aktualnie jestem w trakcie czytania i słabo mi idzie. Nie jest za ciekawa, ale lepsza niż Grey. :D



W sumie zapłaciłam niecałe 100 zł, bo jeszcze bratu zamawiałam jedną książkę. Gratis dostałam parę zakładek do książek.

Jeszcze robiąc zakupy w taniaksiazka.pl możecie wspierać różne fundacje, stowarzyszenia, organizację. Ja oczywiście wspieram Stowarzyszenie Pomocy Królikom

Jeśli zrobicie zamówienie powyższego linku to SPK dostanie dodatkowe 5 zł. No a 5 zł to już jest paczka jakiegoś dobrego zielska. Przez fanimani nie są doliczane żadne dodatkowe opłaty i można korzystać z wszystkich promocji w sklepach jak jakieś są.

Mam do Was też prośbę. Ostatnio dużo hajsu wydałam na Borysa, co chwilę coś sobie boroczek zrobił, a tutaj się walnął, a tu się zatkał itd. Ostatnio miał korektę zębów i teraz coś znowu ma z okiem. Chcę mu zrobić RTG czaszki z kontrastem do tego jeszcze myślę nad badaniem na E.C. wiele, królików jest nosicielami tej choroby. Na dodatek teraz są znowu szczepienia i musimy zaliczyć dwa takie szczepienia 1 na pomów i myksomatozę, a 2 to na II Pomór króliczy, który przebiega bezobjawowo i kończy się zgonem.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Też czytałam "Zanim się pojawiłeś" (film niestety mnie nie przekonał) - jestem ciekawa innych książek tej autorki, chętnie się skuszę! :)
    https://zszafypannyjoanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmy zawsze są lipne, ale najbardziej lipnym filmem był "Samotność w sieci"

      Usuń