Ubraniowe zakupy

Zdjęcia są już dość stare, a te zakupione ciuchy dla niektórych to już powinny leżeć w kontenerze z Caritas.
Jakoś weny nie było, więc dopiero teraz publikuję post. 

Pod koniec wakacji w Deichmannie była promocja na buty jesienne z zeszłego sezonu. Moja mama miała akurat zniżkę urodzinową więc każda z nas kupiła sobie po 2 pary butów.  Za jedną parę nie zapłaciłam nawet 40 zł więc opłacało się. 

Na pierwszy strzał idą botki. W sumie żadnych botków nie mam, ale rzadko w nich chodzę. Jakoś nie lubię prowadzić auta w butach na takich obcasach, a głównie prowadzę auto.

Kolejne buty to muszkieterki zamszowe. Dość wygodne i nie spadają z nogi podczas chodzenia. 



& lat temu na moim 2 blogu dodałam wpis o właśnie takiej bluzie z uszami. Wreszcie po tych 7 latach postanowiłam spełnić swoje marzenie i kupiłam sobie bluzę z uszami. No i tak sobie chodzę przebrana za królika. Bluza jest bardzo dobrze wykonana i ciepła. Kupiłam ją tutaj <klik> obecnie jest dostępny tylko rozmiar xs. 



Za hajs z urodzin kupiłam sobie spodnie z big star. Zawsze chciałam mieć jakiś ciuch z tego sklepu. W sumie kiedyś na urodziny dostałam niebieską koszulkę polo, ale to było wieki temu. 
Nogawki niestety trochę za długie, ale na szerokość jest ok. Były jeszcze do wyboru spodnie szerokie w tyłku ale nogawki krótsze. Czyli są dwa typy ludzi: Wysocy i szczupli, albo mali i szerocy.
Jest to model Cindy 319.


To by było na tyle moich zakupów. 
W sumie jak człowiek ma kasę to nic ciekawego nie ma,  a jak nie ma kasy to by se coś kupił. Chociaż teraz też nic ciekawego nie ma. :D


rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz