Adidas ADIPOWER

Hej jakiś czas temu dostałam do przetestowania antyperspirant adidas ADIPOWER. 



Ja testowałam wersję dla kobiet czyli białą. Myślałam, że to będzie kolejny antyperspirant, który śmierdzi jak większość, ale ten zapach był jak dla mnie przyjemny. 
Samo opakowanie też jest dość fajne, bo przycisk jest gumowy i łatwo chodzi przez co pazurków sobie nie połamałam przy aplikowaniu. 
Niestety u mnie średnio się sprawdził. Nie daje jakiejś super ochrony, ale jest lepszy niż kosmetyki tego typu, które używałam jakiś czas temu. No ale gdybym miała ćwiczyć to i tak bym się spociła jak świnia.
Także daję takie 4 na 5 punktów.

Za to męski ma jeszcze lepszy zapach. Nie taki jak większość męskich kosmetyków, taki inny, fajny, młodzieżowy, ale stare pierniki też mogą tego używać. :D Nie wiem jak się sprawdził męski odpowiednik, bo tester nie chce mi udzielić odpowiedzi. :D 

Także gdybym miała kupić ten produkt to może być go nawet kupiła to zależy od ceny, bo ostatnio taki antyperspirant w sprayu używałam chyba w czasach gimnazjum. Także to było lekko 10 lat temu.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz