Kinomaniak - Co nowego w kinach.

Ostatnio założyłam sobie kartę do Cinema City Unlimited i teraz chodzę kina dość często. Byłam tydzień temu na 3 części Greya i o dziwo mi się podobało.

W tym roku mam zamiar iść na królika Piotera. :D 
Ciekawe czy Borys też jest taki agresywny.



Przed chwilą zobaczyłam na YT zapowiedź filmu "Krzysiu, gdzie jesteś?" No i sam tytuł mnie rozbawił. Też muszę na to iść.



Oczywiście muszę też zobaczyć kolejną część "Iniemamocni". Na pierwszej byłam w kinie z mamą.



Chciałam iść z koleżanką na film "Madame", ale nie wypaliło. Też ciekawie się zapowiada.



"Gnomeo i Julia" też trzeba obejrzeć. Pierwszą cześć widziałam parę lat temu.



Ostatnio miałam okazję obejrzeć film "Botoks". Nigdy więcej. Jedyne co czułam na tym filmie to zażenowanie. Jakieś stare "śmieszne" teksty i nic ciekawego.

Byłam ostatnio w kinie na "Plan B" i też DRAMAT. Takie mocne 2 daje. Jakoś nie przypadł mi do gustu.

Za to film "Kobieta sukcesu" bardzo mi się spodobał. Myślę, że za jakiś czas chciałabym ponownie go obejrzeć.

A Wy jakie filmy ostatnio obejrzeliście?

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. Co jak co, ale rzadko oglądam filmy :D
    Czasami w weekend jak przyjeżdżam do domu to obejrzę coś w telewizji.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na dzień kobiet dostałam dekoder i szczerze jeszcze nic na nim nie oglądałam. Filmy oglądam jak mam ochotę. Ostatnio założyłam kartę Unlimited i dlatego teraz sprawdzam co fajnego w kinie jest. :D Tak to do kina od święta chodziłam.

      Usuń
  2. najbardziej ciekawi mnie premiera " Krzysiu gdzie jesteś?"
    Muszę Ci powiedzieć, że super blog. Sama jestem także kinomanką hahah!
    możesz ocenić mój kanał na yt jeśli chcesz :D
    https://www.youtube.com/channel/UC4B4eWj6MX-seM8hWqxDasQ/videos?view_as=subscriber

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz. Ja jakoś mam problem trochę wysiedzieć w tym kinie, ale daję radę. W domu jak oglądam film to obejrzę, coś z koleżanką popiszę znowu obejrzę itd. :D Tez coś tam na YT nagrywałam. :D Idę obczaić Twój kanał. :D

      Usuń