Kinomaniak #2 - co nowego w kinie.

Czas na kolejny post z serii kinomaniak, czyli znowu przedstawię moim zdaniem ciekawe filmy do obejrzenia. 

Na początek jedziemy z filmami, które chcę obejrzeć. 

Na pierwszy strzał leci Deadpool. Byłam 2 lata temu na pierwszej części i się zakochałam. 


Taxi 5 też może być ciekawe. Wszystkie części bardzo mi się spodobały. Mam nadzieję, ze 5 też będzie ciekawa. 


Muszę iść na film o moim ojcu, czyli "Strażnicy cnoty".



Z polskich filmów mam zamiar obejrzeć "Twarz".


Ostatni typ to komedia romantyczna "I że Cię nie opuszczę". Po co brać ślub jak można sobie męża pożyczyć? :V 


Filmy jakie obejrzałam w ostatnim czasie to "Królik Piotruś". Film 10/10, bo królik. Ale ogólnie film fajny uśmiałam się i to bardzo. Byłam na tym filmie dwa racy więc to mówi samo za siebie. Jakby ktoś potrzebował spisu piosenek, które leciały w filmie to proszę bardzo: 


Wcześniej też obejrzałam "Gnomeo i Julia". Też fajna bajka ale film o króliku wygrywa. 

Także udało mi się obejrzeć "Pitbull- ostatni pies". Nawet spoko film, ale najbardziej podobało mi się to jak wygląda Doda w tym filmie. Elegancka i bardzo kobieca stylówa. Bardzo w moim guście. 

Na koniec zdjęcie mojego króliczka Boryska. W sumie trochę podobny do tych z filmu. 

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz