Gdzie kupić zamiennik Nutelli Snack

Ostatnio chyba znalazłam zamiennik Nutelli Snack czyli Miodelka.
W opakowaniu mamy 25 g słodkości, płacimy za to ponad 2 zł. Trochę drogo, ale czasami można trochę zaszaleć i sprawdzić co to niby jest.

Nigdy nie wiedziałam, że można połączyć miód i czekoladę i połączenie było dla mnie dość dziwne. No ale jak już spróbowałam tego dziwnego specyfiku nawet mi zasmakowało mimo, ze lekko czuć ten miód, ale szału nie ma dupy nie urywa.
Kupiłam tę czekoladę w Katowicach w dzielnicy Kostuchna, ale produkowane jest to w Bielsku-Białej.




Jak kogoś interesuje skład to macie foto. ;)

Nie wygląda to zbyt apetycznie. :D

Gdybym miała 10 zł i miałabym wybrać co kupić czy paluszki i jakąś zwykłą czekoladę typu Nutella czy Miodelkę z patyczkami(oczywiście więcej opakowań). Wybrałabym zwykłe słone paluszki z czekoladą. O wiele lepiej mi smakują.

P.S.
W Lidlu też coś podobnego widziałam, ale nie pamiętam ceny. ;(

Dodałam ten wpis, bo ludzie często w google wpisują Nutella snack i znajdują mój blog.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Ciekawy smak :D Ale bez bicia się przyznaję, ze nigdy nie jadłam nawet tej Nutelli z paluszkami :D kiedyś kupowałam jakiś krem czekoladowy w biedronce i jadłam z paluszkami :D

    OdpowiedzUsuń