Nagroda za blog miesiąca

Już się chwaliłam Wam, że wygrałam konkurs na stronie blogowskaz
Nagroda była za blog na pingerze, a dodałam jeszcze blog z blogospota na stronkę, bo można dodawać wiele blogów. :P

Tak więc teraz muszę Wam wreszcie pokazać co to dostałam.

Otworzyłam kopertę,a tam pudełko empikowe. Nie lubię rushofego koloru, ale pudełko mimo to jest bardzo ładne i akurat niedawno zastanawiałam się nad kupieniem jakiegoś pudełka, bo znowu mam pełno pierdółek w pokoju. :x



W pudełku były 3 książki.

Pierwsza to książka napisana przez dość znanego blogera. Jest to chyba jego 2 książka. Książka idealnie sprawdzi się na zimowe dni, w końcu jest to książka Kominka, a kominek kojarzy się z ciepłem.
Szkoda, że nie mam pierwszej, bo nienawidzę czytać książek od tyłu. Dlatego książka jeszcze poczeka na to aż dorwę pierwszą część.
Mam nadzieje, że będzie to ciekawa książka, a nie jakieś oczywiste flaki z olejem.


Kolejna książka to "Zrozum mnie proszę. Charaktery i typy temperamentów"
Nie wiem o czym jest ta książka, ale tytuł mnie zaciekawił nawet bardziej niż książka Kominka. Lubię takie psychologiczne książki, bo chyba ta książka do tego gatunku należy.


Trzecia i ostatnia książka to dzieło Pani J.K. Rowling pt. "Wołanie kukułki". Spojrzycie teraz na okładkę i pomyślicie "Co ta rokiowca pitoli jaka książka Rowling? Przecież to jest napisane przez Galbraith." Robert Galbraith to jest pseudonim Rowling. Nie wiem dlaczego coś takiego pokminiła. Ale co kto woli.
Nie wiem czy przeczytam tę książkę, bo to kryminał, a ja nie lubię takich książek i filmów. :(
Najwyżej Dominice pożyczę, bo ona coś takiego lubi z tego co się orientuję. :D
Ja tam lubię poradniki, psychologiczne i jakieś wesołe o życiu typu "Pamiętnik księżniczki" "Magda.doc" itd.


Jakie Wy typy książek lubicie?
Jaka jest Wasza ulubiona książka?

P.S. Jak chcecie to załóżcie sobie konto na blogowskazie i podajcie jako link polecający url do mojego profilu na blogowskazie. :) Będzie mi bardzo miło. :)

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz