Prezenty urodzinowe

Znowu obsuwa. Zamiast iść do przodu to się cofam. xD
Jakoś nie miałam weny/czasu/chęci żeby dodać ten post. 
Dodaje ten post w sumie dla siebie tak bardziej, bo zawsze mogę sobie przypomnieć co dostałam, co mam w domu.

Na pierwszy rzut idą kolczyki, które dostałam od Zuzi i mojej kuzynki. :D 
Oczywiście motyw króliczy.




Od Karoliny dostałam poduszkę królika i pościel w króliki. Myślałam, że dostanę tę pościel, bo dzwoniła do mojej mamy pytać się o rozmiar. Niestety ja mam już dwa takie zestawy. :D 



Od braci dostałam mega wypasiony prezent- DARSONWAL.
Takie urządzonko używane w salonach kosmetycznych. Można używać na włosy i na skórę. Często jest stosowany po oczyszczaniu manualnym. Ja używam go raz z olejem kokosowym. Ale o tym może kiedyś napiszę więcej.




Od kuzynki dostałam zapach Ariana Grande "Sweet Like Candy". Uwielbiam słodkie zapachy, bo sama jestem słodka. :D Do tego ta buteleczka. Jedyny minus to, że nie widać ile jeszcze zostało produktu.



Od rodziców dostałam grubszy prezent i część kasy dołożyłam. Dawno telefonu nie zmieniałam, a mój już świrował przy grze PoKeMoN GO. No, a kto będzie jeździł z mamą do Chorzowa na pulty? :D Także kupiłam telefon Asus Zetfone 3 max 5.5 (ZC553KL). Ogólnie wszystko fajnie śmiga tylko zauważyłam jeden jaśniejszy punkt na ekranie i jak podpinam do ładowania to  wtedy telefon świruje. Chcę coś napisać, a on mi przyciska inne znaki. o_O




To byłyby wszystkie prezenty jakie otrzymałam. Jestem z nich bardzo zadowolona, wszystko trafiło w mój gust.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz