Rossmann- stare zakupy

U mnie jak zwykle posty z sporym opóźnieniem. :D Kiedyś tam, dawno, dawno temu była promocja w Rossmannie na rzeczy do pielęgnacji naszego pięknego ciałka, by było jeszcze piękniejsze po zastosowaniu tych kosmetyków i by móc kusić mężczyzn dobrze zadbanym ciałem.

Ja w sumie nie wiedziałam co chcę, ale w sumie spodobał mi się peeling do ust, więc głównie na to się czaiłam. Lecz za pierwszym razem wzięłam przez przypadek balsam do ust, a nie peeling.  :(

Oto moje zakupy


Brakuje na zdjęciu jeszcze kuracji z firmy Jantar, ale osobiście polecam. Całkiem fajne w dotyku są po niej włosy.

Jedną z rzeczy, którą kupiłam był krem do ciała, który daje efekt opalenizny. Ja i moja mama mamy bardzo posiniaczone nogi. Ja przez pracę fizyczną, a mama przez przyjmowane leki. W sumie nie było okazji kiedy tego testować, bo cały czas jest lipna pogoda. :| Ale może w przyszłym roku się przyda.




Peeling i balsam do ust o smaku malin. Uwielbiam maliny, a kosmetyku w sumie jeszcze nie używałam. :D





Kupiłam też coś jeszcze do włosów- olejek. Moje włosy są w strasznym stanie tym bardziej jak się siedzi dużo w chłodnych miejscach. Już nie wiem co z tym sianem robić. :( Olejek ma ładny zapach.



Mój facet lubi napić się kawy. W sumie każdy facet, z którym byłam lubił kawę. Może on i lecą po prostu na mój Express? 



Dlatego kupiłam w rossmannie serum na moją pomarańczową skórkę o zapachu kapucziny. :D (Uwielbiam tę małpę.)
Kosmetyk ma na prawdę ciekawy zapach i długo się utrzymuję. Teraz dla mojego mena mogę być jego kapuczinką. <3




rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. Peeling i balsam do ust wygrały <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowały mnie oba kosmetyki do ust ;) ostatnio szukam jakiegoś dobrego peelingu do nich ;)
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń