Cider Green Mill

Mój ojciec dostał ostatnio od Dawida cydr. Podobno jakaś nowość to jest.


Butelka 400 ml kosztuje ok. 5,39 zł

Cenią się.


Nie wiem jak to smakuje, bo ja alko i gazowanych produktów staram się nie spożywać. Ostatnio alkohol w ustach miałam 17 listopada 2011 r. :D

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. A ja alkoholu nie spożywam, bo nie wolno mi jeszcze przez 2 lata :D Ale tak na serio, to jakoś mnie nie ciągnie i chyba też będę unikać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest mądra młodzież. Rozwalają mnie gimnazjaliści, którzy się chwalą, ze wypili jednego redsa i mają kaca.
      Czasami dobrze jest dla zdrowia napić się trochę piwa, albo wina. Piwo przeczyszcza nerki, a wino poprawia krążenie krwi.

      Usuń