Zakupy w klimacie króliczym

Jeszcze przed śmiercią Afry kupiłam sobie parę rzeczy z królikami głównie. Nie wiem czemu, czułam taką potrzebę posiadania czegoś z królikiem.

Pierścionek z uszami króliczymi w moim ulubionym kolorze.

Kolczyki w króliki, mam do tego jeszcze bransoletkę.


Przypinka do kołnierzyka.


Kolczyki pióra.


Krzywe kolczyki pióra, ale zetnę je trochę i będzie git.



Spodenki z terranovej. Wzięłam xs i xss, bo xxs było ostatnie.


Kosztowało mnie to niecałe 4 zł.


W M1 w Bytomiu kupiłam sobie gumki z króliczkami.

I jeszcze białą sukienkę, która mnie urzekła.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. kolczyki króliki świetne! :)

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń