Światowy dzień królika.


Borysek z tej okazji dostał ode mnie kawałek banana, założyłam mu fanpaga.
Afra miała FB to on też ma.



Z tej okazji wszystkim króliczkom życzę dużo zdrówka i dużo pyszności od waszych opiekunów.
Mam nadzieję, ze samotne króliczki wreszcie znajdą swój kochany domek. 
Jeśli chcecie możecie zaadoptować bezdomnego króliczka, nawet jest możliwość wirtualnej adopcji.


Dzisiaj mijają 2 miesiące odkąd Afra odeszła.
Ciągle o niej pamiętam. Nigdy nie zapomnę.

"Panie Boże, nie jestem aniołem,
dziś niewielu jest takich na świecie,
może ci, co na ziemskim padole
pokochali zwierzęta i dzieci.

Panie Boże, powiedziałeś "Proście",
rzekłeś "Proście, a będzie wam dane".
Wiesz, że wczoraj po Tęczowym Moście
szedł do Ciebie mój królik ukochany?

Panie Boże, poznasz go z łatwością,
miał sierść jedwabistą, cztery łapki, ogon,
proszę, o Panie, zawołaj go głośno,
bo miał w zwyczaju nie słuchać nikogo.

Panie Boże, nie proszę dla siebie,
znajdź mu jakąś osobę przyjazną,
by głodny i smutny nie był i żeby 
przy kimś bezpiecznie mógł zasnąć.

Panie Boże, a gdy tak się stanie,
że i mnie zabrać stąd będzie trzeba,
pozwól, by wyszedł mi na spotkanie,
kiedy będę wędrować do nieba..."

Wiersz znalazłam gdzieś chyba na forum spk.

Pamiętajmy, że 4 października jest Międzynarodowy Dzień Zwierząt. 

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. Hehe, Twój królik dostał fajny prezent, bo jak to powiadają "nie ma Cię na facebooku, to nie żyjesz". :D

    OdpowiedzUsuń
  2. leci like dla rudzielca :D

    http://instagram.com/hopelessfatgirl

    OdpowiedzUsuń