Zakupy eStilo fashion boutique

W sobotę byłam z babcią i ojcem w nowej galerii.
Nic tam nie kupiłam. Po drodze wstąpiliśmy do nowego sklepu otwartego niedawno u mnie na wsi. 
Zwie się eStilo fashion boutique.

Za 30 zł babcia kupiła mi bluzkę.
Rozmiar M, ale rozmiarówka zaniżona. ;)
Szkoda tylko, że z mojego rozmiaru same ciemne kolory zostały.


Materiał jest bardzo fajny. Nie jest to jakaś ściera. Widać, że porządny ciuch. 
Jak klikniecie w zdjęcie przeniesie was do zdjęcia na manekinie.

Zapomniałam zrobić zdjęcie moim nowym butom, w których ciągle chodzę. Mam nadzieje, ze ich szlag nie trafi.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz