Zakupy z forum SPK

Ostatnio często gęsto udzielam się na forum SPK
Nawet zostałam moderatorem na 3 działach. Na razie mam miesiąc okresu próbnego.

No ale na forum spk można nabyć ciekawe rzeczy.




Ostatnio na bazarku kupiłam piękny obraz.
Obrazy można zamówić w tym wątku.

Kupiłam też kosmetyki z Avon za niecałe 14 zł.

Młotek wylicytowałam dla braciszka na urodziny na bazarku.

Zamówiłam też sianko Boryskowi, ale widzę, że on siana coś jeść nie chce. Ja go nauczę!

Kupując niektóre przedmioty pomogłam potrzebującym króliczkom. :)

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz