Jeszcze urodzinowo

25 czerwca stłukło mi 22 lata.


Z tej okazji mój ukochany Misiaczek Pysiaczek zabrał mnie na wycieczkę do Bohumina. 

Taki misiu był na jednym z bloków.



Rynek, centrum.



Kościół. Trochę podobny do tego u mnie.



Przy przedszkolu stała piękna drewniana lalka.



Tabliczka dla osób wyprowadzających psy. Czeski język jest fajny. :D 


Tabliczka w Czechach. 


Dawidek był dla mnie taki dobry i w Biedronce ale w PL kupił mi jajko z HK.



Ogólnie jechaliśmy przez Żory i w Żorach jest bardzo ładne rondo Wodzisławskie.



Za bardzo tam zdjęć nie robiłam, bo było trochę zimno i kropiło. No ale to normalna pogoda w moje urodziny. :D 

Przepraszam, ze notka taka skąpa, ale muszę się zbierać do OBI. Rodzice kupili mi wybrakowany wentylator. No ale nie dziwi mnie to zawsze wszystko muszę reklamować.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz