Egzamin zawodowy A.61 Wykonywanie zabiegów kosmetycznych twarzy.

Jak już wiecie lub nie wiecie robię 3 kierunek technika. Mam zamiar w przyszłości wozić ciężarowym samochodem kosmetyki dla zwierząt i je fotografować i porozumiewać się z ludźmi w języku migowym. (Kto czyta tego bloga długo ten wie)

Dzisiaj miałam przyjemność pisać egzamin teoretyczny z kwalifikacji A.61 czyli Wykonywanie zabiegów kosmetycznych twarzy. 
Żeby zdać trzeba mieć 20 punktów czyli 50%
Oczywiście arkusz dostałam do domu i jak zwykle mogę zrobić dla Was zdjęcie tego egzaminu. <3 
(Zawsze przed egzaminami podskakuje mi licznik odwiedzin na blogu.)











Tutaj są wyniki:


Jeśli chcecie możecie zdjęcia normalnej rozdzielczości pobrać z chomika.

Mi wyszło ponad 22 punktów czyli wynik testu pozytywny. 

Na egzaminie praktycznym trzeba było opisać zabieg dla kobiety 30 letniej , która chciała coś zrobić z skórą wokół oczu. Kobieta posiadała drobne zmarszczki i skóra była sucha. Klientka do późnych godzin wieczornych pracowała przy komputerze w klimatyzowanym pomieszczeniu. Z sprzętów nie było do wybory nic prócz darsonwala i łyżeczki Unny.  Boże co ja tam za głupoty popisałam. Na 3 strony się rozpisałam a były tylko 2, więc zajęłam tez brudnopis. Współczuję tej osobie, która będzie to sprawdzać. Bez lista wódki tego nie będzie w stanie czytać. No ale jak zwykle muszę mieć poprawkę z praktycznej części egzaminu. Napisałam tam o masażu, bo dziewczyny mówiły, ze głównie masaż można było zrobić no ale zobaczymy jak to będzie. Podobno dopiero za rok będziemy mogły to pisać. :D

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. Jaki to ciekawy post, nigdy nie spotkałam się z takim, ale nie żałuję, bo przynajmniej trafiłam dzięki temu na Twojego bloga, który totalnie trafił w mój gust.
    Na pewno będę odwiedzać Twojego bloga, ponieważ jest in naprawdę wart odwiedzin !
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń