Królicza księżniczka, wesele i ślubu nie będzie.


Wczoraj byłam na weselu mojego kuzyna. Pierwszy raz w życiu byłam na weselu.
Amcianko ogólnie było spoko.
Parę razy zatańczyłam z Andrzejkiem. Tylko Andrzejek musiał się postarać. :D
Ja: "Pójdziemy tańczyć jak powiesz mi kim jestem."
On: "Jesteś ładna, moją dziewczyną, kobietą, blondynką." itd.
Ja: "Nie o to mi chodziło."
On: Podirytowany "Jesteś króliczą księżniczką."
:D On ma dość mojej miłości do zwierząt i kiedyś kazał mi zmienić swój stosunek do swojej osoby. Ja zawsze uważałam się i dalej uważam się za głupią i szpetną dziewczynę, więc mówię mu ostatnio, ze jestem taka super hiper. :D
Kiedyś Lulu powiedziała, że "każda z nas jest księżniczką", więc ja jestem króliczą księżniczką i koniec! :D
Trochę z nim potańczyłam, bo ja sztywna jestem jak miotła. :D
Były też jakieś zabawy.
Stoimy w kole i każdy po kolei musiał trzaskać, klaskać? kolanami. Każdy klaska i przyszedł czas na moją babcię i moją ciocię. :D On do uciekły, ale prowadzący je wyciągnął i klaskały też. W nagrodę specjalne salto dla babci. :D
Było też łapanie welonu i krawatu. :( Nie złapałam welonu, nie miałam szans. Andrzej krawatu też nie złapał. :( Więc ślubu nie będzie. :(

Były podziękowania dla rodziców pary młodej, czyli pokaz slajdów z starymi zdjęciami. Wzruszający moment.
Po podziękowaniach kolejna zabawa. Nauka break dance czy jak się to zwie. Młodzi musieli coś tam robić, później chyba rodzice, rodzice chrzestni, rodzeństwo, świadkowie i babcia. :D Moja babcia była jedyną babcią więc z prowadzącym musiała kiwać głową jak to raperzy robią i prawą ręką wymachiwać. :D Jak ja się tam śmiałam z tego. :D
Ogólnie był fajnie.

Młodzi kroją tort.

Dzidzi je torcik. :D


Moi rodzice.


Małe dzidziusie już śpią o tej godzinie.


rokiowca czepia się biednego Andrzejka o coś.


Z racji takiej, że Andrzejek zrobił dziadowskie zdjęcia dodaję zdjęcie moich butów.


Taką fryzurę miałam.


Na koniec śpiący Andrzej. :D



Jak widać na niektórych zdjęciach byłam ubrana w moich ulubionych kolorach czyli beż i zieleń.
Sukienka z H&M,
Marynarka po kimś tam,
Torebka nietuzinkowo.pinger.pl
Buty zakupione na targu.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz