Taniec czyli to czego nienawidzę


Nienawidzę tańczyć, nie umiem tańczyć.
Jak byłam mała chciałam iść na balet, ale wtedy to zbytnio takich szkół nie było i jakoś rodzice nigdzie mnie nie zapisali. Rodzice chcieli mnie zapisać na taniec gdy miałam 16 lat, a w tym wieku już miałam to gdzieś, na dodatek na Hip-Hop miałam iść z Klaudią. No ale czy ja chcę iść na Hip-Hop? Jak chciałam nauczyć się grać na gitarze to nie, bo mi się znudzi, a co jakiś hip-hop mi sięnie znudzi?
Tylko w przedszkolu były jakieś durne zajęcia, które prowadził nauczyciel za którym nie przepadam. (Jak się później dowiedziałam był to nauczyciel, który uczył mnie muzyki w gim.) Jak miałam te 6 lat to pamiętam na swoich urodzinach miałam ubraną sukienkę jak księżniczka, lalka Barbie i wtedy tańczyłam w starym garażu z resztą rodziny. Ale dlaczego teraz nie potrafię tańczyć, cholera jasna wie. Chciałam sobie zagrać w grę na Kinekcie, gdzie trzeba tańczyć i pupa królicza. Nie potrafię. Mój brat siedział w pokoju, w którym ja chciałam grać i wstydziłabym się.
Zapewne powiedziałby o tym rodzicom, że Magda zaczęła tańczyć i w ogóle sensacja na pierwszą stronę Faktu. Robią szum jakbym pierwszą kupkę do nocniczka zrobiła.
Kiedyś mnie rodzice przyłapali jak sobie śpiewałam piosenkę, której się nauczyłam w przedszkolu ja byłam wtedy sama w "moim" pokoju, a oni mnie zawołali do kuchni i kazali śpiewać. Od tej pory nie śpiewam, może też dlatego nie tańczę?
Chciałabym tańczyć ale nie potrafię coś mnie hamuje.
Wyobrażacie sobie mój ślub np. z Andrzejkiem? Pierwszy taniec Pary Młodej? Chyba bym musiała wynająć jakąś tancerkę, bo ja się będę wstydziła. o_O

Tak więc jestem człowiekiem bez pasji.
Przykre ale prawdziwe jestem ZEREM!

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz