Małe zakupy


Wczoraj byłam w rodzicami w SCC, bo jutro idę na uro mojej cioci więc musieli coś kupić.
Przy okazji mama kupiła mi adidasy, bo żadnych nie mam. Zapewne za parę dni pójdę je reklamować jak to każde moje buty kończą w ten sposób.

Dałam za nie 80 zł w Deichmannie.


Dzisiaj byłam w Mikołowie by odebrać moją paczkę z paczkomaty to przy okazji wskoczyłam do sklepu "wszystko za..." i kupiłam:

Afrusi dywanik do klatki, bo robi się już zimno, a jej stary dywanik jest już uszkodzony. :D


Jeszcze kupiłam sobie kadzidełka. Paczka była po 50 gr to żal nie brać, a czasami lubię nasmrodzić w pokoju. :D

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz