Zrobię to


Jest taka stronka jak http://zrobie.to/ Wczoraj dostałam info na maila, że jutro stronka będzie zamknięta. Loguję się na stronkę, a tam moje głupoty za czasów gimnazjum. :D

Do założenia rodziny dużo mi brakuje.
Jak nie wiecie lub wiecie dużo przeklinam, ale staram się z tym walczyć.
Co do Czesia z Włatcy móch to wtedy był na to szał, ale jakoś nie dążyłam do tego by ten cel osiągnąć.
Nie wiem o co mi chodziło z tym przyjacielem. Czy przyjaciela mężczyznę, czy jako partner przyjaciel. Przyjaciół nie mam więc obstawiam partnera przyjaciela.

Studia wczoraj odhaczyłam. Daleko mi do bycia studentką. Za wysokie progi na moje niskie nogi.

Jakie Wy macie plany na przyszłość, co już osiągnęliście?

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz