rokiowca lepi z modeliny


Jakiś czas temu na fanpagu gliterów było info, ze jest dzień bloga i tam dziewczyny dodawały linki do swoich blogów. Akurat zaciekawił mnie blog Faustyny. Dziewczyna sama robi rzeczy z modeliny i to mnie zainspirowało bym też coś zrobiła. Zawsze robiłam różne pierdołki. Jak ktoś mnie obserwuje mojego bloga na pingerze od początku to wie, że kiedyś robiłam kolczyki z koralików.
Mój brat miał mi kupić prezent na urodziny i dopiero we wrześniu zebrał kasę i powiedział, ze mam sobie coś wybrać. To wybrałam foremkę z sklepu http://sklepik-dla-was.home.pl/ Jakieś szpilki do tego kupiłam, kubeczek, butelkę coca-coli i inne pierdółki. W realu kupiłam modelinę z firmy KOMA. Jak dla mnie jest lepsza niż Astra. Astrys nigdy nie umiałam pognieść. :D
Silikon załatwiła mi mama w robocie, jakiś przeterminowany. :D
Takie ciacha udało mi się zrobić.


Jeszcze niedorobione rzeczy z modeliny.

Wiem, że śmietana źle wyszła, ale to mój pierwszy raz. :)
Modelinę gotowałam w wodzie,a później malowałam jakimś lakierem do drewna, który przyniosła mi mama z roboty. :D

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz