Borysek- moja gwiazda

Niedawno zrobiłam dla siebie własne logo do zdjęć. 
W końcu ogarnęłam i teraz większość zdjęć będzie miała takie logo jak na poniższym zdjęciu.
Kaśkę chyba już znacie. To BFF od Boryska.


Bardzo mi się podoba to połączenie omyka z ogonkiem od literki "a". Jestem taka z siebie dumna.

Przy okazji gdy wybierałam fotki do obróbki przypadkowo wybrałam film i odkryłam, że fotosklep służy też do obróbki filmów. Ja głupia szukałam programu po polsku, który mi obrobi plik mov. Zależało mi tylko na wstawieniu podpisu i udało się.
Oto efekt mojej pracy:

Bardzo w ogarnięciu PS w edycji filmów pomógł mi filmik ze stronki fotoblogia.

Borysek na filmiku bawi się swoim kocykiem, pracuje i rozkłada kocyk. :D Uwielbiam jak on to robi. <3 Taki zapracowany wtedy jest. Któregoś dnia rano nagrałam ten film moim aparatem.

Borysek jest wolno wybiegowym królikiem. Praktycznie nie wsadzam go do klatki. Ostatnio byłam z nim u Dawida szłam pieszo jakieś 8 km z Boryskiem w transporterze.
W nocy około godziny 0:30 wskakuje mi na łóżko i prosi się o głaskanie. :D 

Nauczyłam go też po schodach wchodzić na górę. Raz mu pokazałam co ma robić i tak się nauczył. Bardzo szybko króliki są uczą. Niektórzy ludzie myślą, ze zwierzęta są głupie, a czasami szybciej ogarniają pewne sprawy niż my. :D

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Cześć! ;)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i dzięki że zostawiłaś też adres do siebie.
    Uroczy żółw! Uwielbiam żółwie, mój ma już 14 lat.
    Nie wiedziałam, że w PS można obrabiać filmy, a tu niespodzianka.
    Pozdrawiam!
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    PS. Jak przygotowania do matury? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matury w tym roku nie piszę, ale rok temu matmę poprawiałam i biologię se wzięłam. Co roku coś. Teraz tylko zawodowe muszę zdać. Moja żółwica ma latek 7 już. ;) Mój młodszy brat zdaje teraz maturę. :D

      Usuń