Borysek

Dawno nic nie było o moim rudzielcu.
19 sierpnia minął rok jak Borysek jest u mnie. Z tej okazji odprawiłam mu ostre melo.
Z Dawidem upiekłam ciasto francuskie z serem i wędliną. 
Potrzebne do tego są:
ser, 
szynka, 
ciasto francuskie, 
ketchup, 
zioła prowansalskie. 
Ciasto rozkładamy i smarujemy ketchupem jedną stronę na ketchup dajemy zioła i następnie ser oraz szynkę. Później tylko zawinąć pokroić i piec w pierniku nagrzanym do 200 stopni przez jakieś 15-20 min. Ostatnio w Lidlu była promocja na ciasto francuskie to zrobiłam pełno rollsów.



Upiekłam też jakieś muffinki, które leżały u mnie w szafce. :D Dobre były.



No i nie byłoby urodzin bez tortu. Tortem był kopiec kreta lub jak nazwała go Panna Zadziorna kopiec Borysa. :D

Chcecie zobaczyć prezenty jakie Borysek dostał na urodziny? Jeśli tak to zapraszam tutaj.





rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz: