Loom Band's

Zamówiłam sobie zestaw do robienia rożnych cudów z gumek.


W zestawie było krosno, dziadowskie szydełko, zapięcia i gumki.



Zamówiłam sobie też takie cudo ale nie używałam go jeszcze.



Gumki Loom Band's kupuję w Tychach w sklepie chińskim lub w sklepie z ciuchami, który znajduje się poniżej chińczyka. 2 zł za opakowanie. W Mikołowie widziałam takie samo opakowanie za 10 zł.
Do każdego opakowania jest szydełko i pełno s-klipsów.



Moja kuzynka byłą niedawno w Chinach i poprosiłam ją żeby mi kupiła te gumki jak będą tanio. W końcu tam się to produkuje. :D Kopiła mi 2 paczki.

Na jednej jest instrukcja.



Druga za to pachnie jakimiś ziołami. Bardzo przyjemny zapach. Może nawet pachnie jak mallisy te gumowe buty. A może mellisy pachną jak te gumki? Nie wiem. :D


Teraz czas przedstawić Wam moje twory.
Pierwszą rzeczą, którą zrobiłam z gumek nie były jakieś tam bransoletki tylko na ostro od razu hardcore. 
Dlatego na pierwszy strzał poszły króliczki. Zrobiłam aż 2. Czy kogoś one wam przypominają?




Następnie zrobiłam coś prostego rybkę dla brata.



Pierścionek z kokardką, który jest dość duży. Bardziej jako gumka do włosów. Gabrysia go nosiła zamiast gumki do włosów. :D



Zrobiłam też mamie bransoletkę.



Jakieś ptaszysko udało mi się zrobić. trochę się z tym męczyłam, a efekt nie jest jakiś specjalny.



Zrobiłam też kaczkę, ale coś zmęczona jest i głowa jej opada, ale chyba wiem jak to poprawić.



Na końcu robiłam najbanalniejszą rzecz czyli bransoletki. :D



Jeszcze bratu żółwia zrobiłam ale fotki mu nie pstrykłam. 
Jak ktoś chce mogę zrobić instrukcje jakąś. 

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. Ostatnio widziałam, jak moja kuzynka robiła takie bransoletki - kosmos! Świetnie wyglądają, ale ja jestem chyba totalną ciamajdą, bo nie mam do tego talentu ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Lilo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrzę na filmiki na YT i na ich podstawie coś robię. Jak widzisz jak ktoś coś robi to da się zrobić.

      Usuń
  2. Wow, nie wiedziałam, że da się robić z tego coś oprócz bransoletek :o
    ➳ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpię tych gumek. Miałam je raz w rekach, bo znajoma tworzy, ale kompletnie mnie to nie wciągło. Nie zmienia to jednak faktu, że wszystko prócz bransoletek wygląda bardzo ciekawie :) Najlepsze króliczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka *.* i to wszystko za pomocą zwykłych gumek :D ! WOW To się nazywa coś z niczego ! Wszystko na blog . Zapraszam do mnie na : maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chińczyk to czasem zbawienie cenowe.. ;)

    OdpowiedzUsuń