Darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda.


Czyli pierdu pierdu, które dostałam od różnych ludziów.

Torebka od mojej babci. Moja babcia podobno jak była młodsza to miłą do każdych butów inną torebkę. :D Już wiem po kim to odziedziczyłam. ;)
Wiec nie rozumiem dlaczego tata jest zły gdy kupię coś nowego, to są geny!


Jak wiecie lub nie wiecie przepisałam się do innej szkoły na semestr 3 i 4. Proedukacja wita. Dostałam zielony długopis. <3


Herbatka od Andrzejka dodatek do prezentu urodzinowego.
http://allegro.pl/mocne-ziola-wieksze-piersi-sexy-jedrny-ladny-biust-i2422838132.html
Jak to wypiję co mi będzie:
Wyeliminujesz efekt napięcia przedmiesiączkowego,
Zmniejszysz objawy klimakterium,
Twoje libido i zdolność odczuwania przyjemności wzrosną,
Poprawisz nawilżenie narządów płciowych
Staniesz się bardziej witalna
Zauważysz lepszy wzrost włosów,
Twoja ogólna sprawność fizyczna ulegnie zauważalnej poprawie
Skóra będzie ładniejsza,
Polepsza perystaltykę.
Jednym słowem, będę chodzącym ideałem. :D


Jakieś pół roku temu szlag trafił mój starter z Play i nie mogłam znaleźć kodu puk i pin. Dopiero w poniedziałek znalazłam kopertę, w której była reszta plastiku. :D
Andrzejek poszedł do Play i teraz mam nowy starter z starym nr. Nawet z tej karty mogę zrobić mini sim.



Macie Afrusiastą na koniec. :D https://www.facebook.com/Afrusia

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz