Dno totalne


Tak więc zużyłam parę rzeczy ostatnio.

Antyperspiranty  STR8 moje ukochane kuleczki, są to jedyne tego typu kosmetyki, które mi pomagają. Byłam z tym problemem nawet u dermatologa i nic tabletki mi nie pomagały. Dopiero jak od Andrzejka zapożyczyłam STR8 to zauważyłam, że jakoś się nie pocę, więc zakupiłam sobie własny. Cena około 10zł w Auchanie można je znaleźć.



Kolejnym produktem, który został niestety wykończony jest szampon przeciwłupieżowy Sebiprox.
Można go nabyć w aptekach 25zł za 100ml. Jak dla mnie jest rewelacyjny. Stieprox i Sebiprox to jedyne szampony, który mi pomogły wyleczyć łupież przez 9 lat walki z nim.
Stieprox kosztuje 50zł za 100ml, ale jest mocniejszy i tylko na receptę go kupicie.
Jak dla mnie to warto. Wreszcie włosy bez śniegu. :D


Wykończyłam żel pod prysznic z AA przeciw starzeniu się. o_O Kosztował chyba 8 zł. Nawilżać nie nawilżać, bo to nie jest balsam. Jakoś bardzo zmazana po tych Katowicach nie chodzę jak to sobie ludzie wyobrażają ale chyba zmywał taki dzienny kurz ze mnie. :P Co do zapobiegania starzeniu się to nie wiem. Ludzie mi mówią, że wyglądam na 15lat. Może dlatego, że używałam tego żelu. :D


Ostatni wykończony gostek to masełko do ciała z biedry. Nie pamiętam ceny, bo dawno kupiłam. Zapach przyjemny był dopóki mi się nie znudził. :D Ja co chwilę muszę kupować inny zapach kosmetyków, bo szybko mi się nudzą. :P Nawilżać to nawilżał i tyle.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz