Andrzejki

Kiedyś obchodziłam Andrzejki no jak miałam chłopaka Andrzeja to w szczególności. Zawsze robiłam dla niego jakąś niespodziankę. 
Mam czasami mi wróżyła. Wychodziło mi coś, że będę stara jak wyjdę za mąż. :( Z wosku wychodziło mi coś do gówna nie podobne. Może dzisiaj sobie pierdyknę coś z wosku. 
Lubiłam wróżbę z karteczkami. Wypisujemy sobie na paru kartkach imiona chłopaków. Każda kartka ma imię innego chłopaka. Dajemy na noc pod poduszkę i rano wyciągamy. Imię, które będzie wypisane na kartce to imię naszego przyszłego partnera, męża.
Jak dobrze pamiętam rok temu wyciągnęłam imię "Dawid". :o
W szkole z dziewuchami robiłyśmy też wróżbę z imionami na jednej kartce. Były wypisane imiona chłopaków i trzeba było igłą trafić w jedno imię. Oczywiście zamknięte oczy. No i kto się tam nabił będzie naszym partnerem. :D

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. A ja patrzyłam na avatar i zastanawiałam się czy to królik czy takie puchowe śpiochy:)
    Ja w zeszłym roku dowiedziałam się ze wosk leje się w przeddzień Andrzejków, ale wydawało mi się to dziwne i zawsze lejemy 30 listopada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, niektórzy myślą, ze to pies. To moja świętej pamięci królica Afra. Taki awatar mam wszędzie. :D

      Usuń