Na spacerze

Dzisiaj było dość ciepło więc kurtki zimowe nie zakładałam. W tym sezonie tylko raz ją miałam na sobie. Muszę w ogóle kupić nową lecz niestety nic ciekawego nie widzę. Znaczy coś bardziej jako płaszcz szukam żeby kuper zakryć.

Tak więc zabrałam aparat i prezent dla Dominiki i poszłyśmy robić zdjęcia na zabytkowy most. :D

Uczyłam Dominikę cykać fotki moim aparatem. Na początek patrzenie przez wizjer i ustawienie ostrości w odpowiednim miejscu. :D Nawet dobrze je szło tylko później bateria padła. :D
Jutro kolejny dzień kursu fotografii u mnie. :D

Macie moją mordkę. :D


Ubrałam się w kolory, które najbardziej lubię czyli zieleń i beż. 
Spodnie: targ na Rudzie Śląskiej
Płaszcz: szmatriks w Tychach
Buty: Jakiś sklepik na 3 Maja w Kato
Komin: nietuzinkowo.pl

Taki sam komin możecie wygrać u mnie na blogu.

Zrobiłam też fotki Dominice.
Udało mi się akurat nie złamać ręki przy fotografowaniu. :D Spontany są najlepsze.





Dominice bardzo spodobał się prezent. Co roku na urodziny dostaje ode mnie jakiś ciuch 2 razy dostała golf, rok temu rękawiczki czarne, a teraz komin. :D

Lubię dawać prezenty ludziom. :)

Kliknijcie
<klik>

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. śliczne są te zdjecia *_*
    Najbardziej podobają mi sie 2 pierwsze
    Ja niestety nigdy nie mogę trafić z prezentem dla kogoś mogę chodzić godzinami i szukać a i tak nie znajdę :D
    to trzymam kciuki za dalszy kurs nauki fotografowania :3

    OdpowiedzUsuń