Paczka doszła

Dzisiaj dostałam moje zamówienie od Nietuzinkowo.


Zamówiłam etui dla męskiej części mojej rodziny.
Mam nadzieje, że będą pasować. Sprawdzałam na swoim i powinno być ok.


Zamówiłam też trzy kominy. Czarny dla Dominiki, bo miała urodziny niedawno, fioletowy dla mamy i zielony oczywiście dla mnie.


Gratis dostałam kosmetyczkę. Już tyle kosmetyczek mam, ale one się lubią gubić. :D

Jeśli możecie wejdźcie na blogowskaz.


rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. A czemu ja Ciebie tutaj nie mam w obserwowanych i nie wiedziałam, że masz tutaj bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chyba google za bardzo się rządzi i pisałąm komentarze z konta na google a nie blogospotu.

      Usuń