Misiolandia

Dzięki stronie blogowskaz znalazłam ciekawego bloga. 
Dlaczego ciekawy? 
Zgłaszasz się po misia do właścicielki bloga. Piszesz jaki ten miś ma być, ja chciałam zielonego, moja mama niebieskiego.
Właścicielka Bloga robi tego misia z muliny i wysyła go za darmo.
W zamian za otrzymanie misia musimy zrobić mu zdjęcia i nazwać go. 
Zdjęcia wysyłamy na maila.  

Pani Ania na podstawie zdjęć opisuje historie naszego misia. 
Ja się uśmiałam jak zobaczyłam notkę o moich misiach. :D

Najbardziej urzekły mnie teksty:
"...niebieski Miś z białą różą, mylnie uznawaną za kluskę... (wiadomo... każdy widzi to, co chce, a głodnemu zawsze kluska na myśli)"
Na Dawida mówię Kluska. :D No a ja jestem Zołza.

"Borys. król wśród królików, a przynajmniej tak o sobie mówi."

"I tak dwa Misie ćwierkały do Borysa, że jest piękny i dobrze wychowany, że dieta mu służy i codzienne spacerowanie"

Misie mają marzenia, które chcą spełnić.
Tu znajduje się lista marzeń.


Oto mój miś.

Do misia jest instrukcja.

Jak dla mnie fajny pomysł na bloga, bo wszyscy, na całym świecie mogą zaangażować się przy tworzeniu jednego bloga.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. śliczne są te miski
    I w 100% sie z tb zgodzę że pomysł na bloga bardzo orginalny a takie blogi 100 razy lepiej sie czyta niż takie gdzie notki sa praktycznie takie same

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogi o inspiracjach bokiem mi już wychodzą. Rozumiem trochę zaczerpnąć, ale same obrazki z neta. Wolę już słabej jakości zdjęcia, ale własne.

      Usuń
  2. Zapisałam się po Misia, super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa :)

    zapraszam na konkurs ---> http://dotyk-piekna.blogspot.com/2013/11/swiateczna-paczka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł z tym blogiem!
    Zapraszam do siebie, próbuję jakoś doprowadzić do ożywienia swojego bloga. Zapraszam do komentowania, obserwowania i polubienia strony na facebooku: https://www.facebook.com/magdadudekbizuteria będę bardzo wdzięczna!
    Gorąco pozdrawiam!
    --------------------------------------------------
    www.suoegrog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń