Regulacja brwi u mężczyzn

Czy mężczyźni powinni regulować sobie brwi?
Jakie jest zdanie kobiet na ten temat i mężczyzn. Jestem bardzo ciekawa. 
Jak dla mnie facet powinien czasami dać się obskubać, bo później wygląda jak Bert z Ulicy Sezamkowej.


Niektórzy faceci uważają, że mężczyzna nie powinien chodzić do kosmetyczki. Najlepiej niech chłop o siebie w ogóle nie dba, niech się nie myje. Trzeba po prostu znać umiar. Wyregulować tak by wyglądały na naturalne, ale by nie były jednością.

Poza tym niech facet też poczuje ten ból, który czuje kobieta przy regulacji brwi. :D

Dzisiaj byłam na hennie i regulacji i przy okazji Dawid poszedł trochę się obskubać. Nie wiedział, ze będzie go tak to bolało. Cieszę się, że miał odwagę ze mną iść. Ma jaja i tyle. ;)

Czekam na wasze opinie na ten temat.
Na koniec dość znany kawał:
- długo już są razem?
- kto?
- twoje brwi.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. W sumie to ciężkie pytanie, bo często sobie myślałam, że w momencie, gdy facet ma 1 brew to powinien ją regulować by było dwie, ale znowu nie chciałabym by mój facet to robił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. facet powinien o siebie dbać, a już na pewno co jakiś czas powinien paznokcie do kultury doprowadzić

    OdpowiedzUsuń