Liebster Blog Award

“Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań..."

Zostałam nominowana przez everythingnothing

1. Co lubisz jeść na śniadanie ?
Jogurt, płatki albo bułka z miejscowej piekarni do tego ser sałata szynka i ewentualnie jakieś pomidorki, ogórki, rzodkiewki.
2. Jak sądzisz ile lat różnicy najwięcej powinno być między parą ?
Każdy jest inny to zależy od ludzi. Moja mama kiedyś powiedziała mi, ze max mogę mieć 2 lata starszego chłopaka. Teraz raczej limitu nie mam. :D Mój obecny partner jest 4 lata starszy ode mnie.
3. Co chcesz studiować ?
Studia nie są dla mnie. Nie potrafię przyswoić zbyt wiele materiały na jeden egzamin. :D Myślałam kiedyś o weterynarii, ale chyba same Technikum weterynaryjne zaspokoi moją potrzebę edukacji w tym kierunku. No i fotografia, ale technikum foto już skończyłam. Może jeszcze za rok pójdę na jakiś kurs, technikum.
4. Masz zwierze? Jakie?
Królik Borys, chomik Księżniczek, żółw Kasia, krewetki, rybki i ślimaki. Niedawno jeszcze miałam Pieska Rokiego. ;(
5. Ulubiony przedmiot?
Przedmiot, że zajęcia w szkole, czy rzecz?
W szkole to godzina wychowawcza, a tak szczerze to zależało to od nauczyciela. Ja już prawie 3 lata do szkoły nie chodzę.
Jeśli chodzi o jakąś rzecz to może buty.
6. Blondynki v Brunetki?
Byleby włosy były zadbane, wtedy każdy kolor jest ładny, nawet sraczkowata zieleń.
7. Ulubiona firma kosmetyczna?
Bandi - mają fajny krem, który używam już 2 raz i faktycznie mi pomaga i nie piecze jak inne.
8. Najpiękniejsze miasto w Polsce?
Bardzo podoba mi się Mikołów i Tychy też nawet spoko, ale chciałabym mieszkać w Mikołowie. Oczywiście jeśli miałabym mieszkać w bloku, a nie w domu.
9. Ulubiony napój?
Sok marchewkowy, ale takie świeży, bez cukru.
10. Najładniejsze imiona dziewczyn i chłopców?
Sama nie wiem, ale jakbym miała dziecko, syna nazwałabym go Sylwek, a dla dziewczynki to nie mam pojęcia. Imię Afra mi się podoba, Dalia.
11. Ulubiona restauracja ?
http://www.thanh-binh.pl/
Wczoraj tam byłam. Boję się jadać obiady w restauracjach, bo nie raz już się zatrułam. ;(

Ja akurat pytań zmieniać nie będę i nominuję każdego, kto chce odpowiedzieć na takie same pytania jak ja. Możecie odpowiedzieć w komentarzu na podane pytanie podając jego nr. ;)

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. Fajnie, że wziełaś w tym udział. dzięki temu możemy poznać blogerki :)
    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń