Niedzielny spacerek

Znowu dodaję fotki stare jak dziad. No ale wiecie, że miałam problemy komputerowo-photoshopowo-internetowe.

W niedzielę byłam u Dawida, bo mój brat miał mecz i niedaleko był odpust. 

Najpierw byliśmy obczaić co robi mój brat Sędzia Kalosz.




Myślałam, żeby dać bratu jakiś drobny hajs byłoby, ze łapówki bierze. :D

Po obejrzeniu meczu, w którym sędziował mój brat i porobieniu mu fotek poszliśmy do Browaru Obywatelskiego, który jest niedaleko boiska.



Budynek słodowni. 





Budynek dyrekcyjny.




Jest jeszcze budynek co się zwie bednarnia, ale niestety fotki nie mam, sama nie wiem czemu. 
No ale za to tabliczkę mam. Słowo "bednarnia" kojarzy mi się  z Bednarkiem z a którym nie przepadam. ;)



Na terenie browaru Obywatelskiego znajduje się budynek z kolorowymi szybami. Nie wiem co to za budynek, bo Dawid zaczął mi coś innego pokazywać. Znaczy inny budynek. :D



Znalazłam też taki uroczy, rozklekotany wózek. 



Cały Browar Obywatelski zasypany był białym pyłkiem chyba to jest był z brzozy.

Narkotyki leżą na ziemi. Wystarczy trochę wciągnąć i katar gwarantowany. ;)



Zrobiłam też Dawidkowi fotki, ale marszczył się, bo słońce raziło po oczach.

W niedziele Dawid miał ubrane gatki z sklepu Bytom, o których kiedyś wspominałam. To są spodnie z wyprzedaży za 30 zł. Nigdzie takich fajnych spodni nie widziałam a tym bardziej za taką cenę.
Więc macie fotki jako dowód rzeczowy, że jednak z Bytomiu są ostre promocje.
P.S. Dodałam Dawidowe fotki na modną polskę. :x Ale cicho. Ja mu głosów nie zbierałam samo się nabiło 22 fajnych. :D






Buciki takie eleganckie.


Dawid też mi zrobił fotki ale oczywiście się znowu wkurzyłam jak zobaczyłam te zdjęcia. Najpierw zrobił wielki kadr było na nim wszystko, a ja malutka jak mrówka. Do tego jeszcze większość zdjęć była prześwietlona, bo nie patrzy jakie zdjęcia mu wychodzą tylko klika, a później już była wkurzona. :D Muszę dziada nauczyć zdjęcia robić. Już milion razy gadałam mu, że ma patrzeć jakie pierwsze fotki wychodzą, że ma robić ciasny kadr. Trzeba mu wbić do tej główki informacji, bo inaczej nie da rady.

Na tym zdjęciu mówiłam mu jak ma robić foto, że ma kucnąć itd.


Tutaj już jestem mega wkurzona na dodatek słońce mnie ślepiło co widać po mojej mimice. :D

Napiszę wam skąd miałam konkretne ciuszki.
sukienka: H&M
buty: Auchan
torebka: zajumałam mamie
naszyjnik: cholera wie skąd


Co do Browaru Obywatelskiego nigdzie w internetach nie ma zbytnio informacji o tym miejscu tylko tak ogólnie napisane jest.

Mam dla Was propozycję nie do odrzucenia jeśli jesteście z Górnego Śląska.
Chcecie sesje zdjęciową, którą wykonam ja oczywiście w plenerze?
Jeśli tak to napiszcie do mnie na maila, FP, GG czy gdzie tam chcecie. Jestem wszędzie. 
Oczywiście jeśli ktoś chce mogę przygotować umowę.
Taka sesja jest za darmo, bo po 1 nie mam firmy po 2 mam tylko w połowie zdany egzamin więc nie uważam się za specjalistę i nie powinnam brać opłaty za coś takiego.
Najlepiej ludziki z Tychów, Rudy Sląskiej, Mikołowa i Katowic. Znam fajne miejscówki w tych miastach.
No ale inne miasta ze Sląska też mogą być tylko wtedy nie znam żadnych miejscówek na fotki. ;(

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz