Obóz integracyjny

Praktycznie dziennie oglądam jakiś film i zazwyczaj są to komedie lub filmy animowane.

Przedwczoraj obejrzałam perełkę czyli film pt. *Obóz integracyjny*. Dlaczego film mi się spodobał? Z powodu roli jaką odegrała Kristen Schaal wcielając się w Brendę. Brenda jest fanką królików, na jej biurku jest pełno bibelotów z królikami, figurki, zdjęcia, wycinki itd.
Dlaczego mi się akurat jej rola spodobała? Zobaczcie wygląd mojego bloga i odpowiedź sama się nasunie.




Znacie jakieś postacie z filmów, które z charakteru są podobne do Was? Jeśli tak to napiszcie w komentarzu.

Może wam kiedyś pokaże moja króliczą kolekcję. :D

Na koniec macie foto Boryska gdy rano spał w pojemniku na sianko i słodko chrapał.


rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. uwielbiam króliczki, miałam w życiu już 5 różnych maleństw ale niestety później się uczuliłam na ich futerko :( teraz mam koszatnicę :)

    OdpowiedzUsuń