22 urodziny

22 lata temu o godzinie 1:06 w Mikołowie na świat przyszłam mała ja. W sumie byłam największa z całej naszej trójcy. Gdy się urodziłam miałam ciemne włosy a teraz mam naturalny blond. o_O
Podobno moja mama chciała by chociaż jedno dziecko było do niej podobne niestety ja do niej nie jestem ani trochę podobna. Dopiero mój młodszy brat miał jakieś geny z strony mojej matki. :D

Myślałam, ze w wieku 22 lat będę już miała dzieci, męża itd. No a tutaj lipa. Dzieci myślą, ze dorosłość to takie hop siup i nie ma problemów. Problemy zawsze są.




Już 4 lata jestem pełnoletnia, a 5 lat temu zmarł Michael Jackson.



No i macie mój ryjek sprzed paru minut. Zdjęcie robione lustrzanką, a na lampę nałożyłam chyba czerwoną bluzkę. Ciekawy efekt. Później dodam więcej zdjęć.


W ogóle podziwiajcie moje rzęsy byłam na hennie ale o tym to później.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego!!!
    Nie wiem, czy tez tak miałaś, że do 18 urodzin się ciągnęło, a po osiemnastce czas zaczął lecieć jak z bicza trzasnął... :( :D
    Ja jak byłam mała to mówiłam sobie, że w wieku 19 lat wyjdę za mąż i urodzę gromadkę dzieciaków. Teraz mam 25 i jak na razie nie spieszy mi się do ani jednego, ani drugiego. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wszystkiego najlepszego :* w mi w sobotę stuknie 20 :D

    OdpowiedzUsuń