26 urodziny Dawida

30 maja Dawid miał swoje 26 urodziny. Jeszcze pamiętam jak byłam na jego 25 urodzinach. Ten czas coraz szybciej zapingala.

Z okazji takiej, że mój luby miał urodziny zmusiłam go na wyjazd do centrum Katowic. 

Załatwiłam co miałam załatwić i w GK poszliśmy na bubble tea. Dawid z okazji urodzin miał darmowa herbatę. No i na dodatek fajny obrazek mu się trafił:


Bliźnięta, czyli jego znak zodiakalny.

Mi trafiła się Panna...


Panną to ja jestem z stanu cywilnego, a mój znak zodiaku to Rak. Czyli za niedługo mam geburtstag. :D

Po wycieczce w Kato wróciliśmy do mnie na wieś (lub jak kto woli willową dzielnicę Katowic) po Rudzielca i z Rudzielcem do Tychów. 

Zdjęcie solenizanta:


No i Borysek już u tatusia. Musiałam go zabrać ze sobą, bo nocowaliśmy u Dawida,a rano szłam na zajęcia do szkoły.


Dawid ode mnie i od moich rodziców dostał rolki. 
Zakupiłam je w Decathlonie firma Oxelo. 



Dawidek był bardzo uradowany z prezentu.

Od mojej babci dostał torbę na rolki. Też z Decathlonu i też firma Oxelo.



Teraz z Dawidem wreszcie możemy nauczyć się jeździć na rolkach. Ja swoje rolki mam już prawie 2 lata, ale brakowało mi ochraniaczy. No i przy okazji zakupu prezentu kupiłam dla siebie ochraniacze.

Od mojego brata Dawid dostał puzzle i facet przepadł. Wczoraj jak u niego byłam układał ciągle te puzzle. 

A jeszcze co do Boryska to Borys u Dawida nauczył się schodzić po schodach. Nie kazałam mu schodzić myślałam, że jakoś je minie ale sam zaczął zeskakiwać na dół. Jestem taka dumna z niego. Jakie te małe uchate istoty są mądre.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz