1% na wózek.

Na YT poznałam pewnego chłopaka. Zrobił on filmik jak usunąć program delta z komputera. skomentowałam jego filmik i tak jakoś rozmowa poszła, ze podał mi swojego fejsa. :D
Niestety mieszkamy daleko od siebie, ale bardzo dobrze mi się z nim rozmawia. Jak czegoś na kompie nie umiem zrobić to mi pomoże itd.
Sebastian niestety od urodzenia jest chory i potrzebny mu nowy wózek inwalidzki.
Można przekazać 1% z podatku lub darowiznę. Więcej informacji w filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=odJUtRbqUuo
i pod tym linkiem.

Jak możecie ogłoście to dalej.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz