Moja siostra Petra

Jak wiecie lub nie wiecie mam młodszą siostrę Petre. Jest piękna, zgrabna ale płaska jak deska.
Dzisiaj idzie do Energy na disco i musi mieć makijaż by zostać miss balu i wygrać wejściówki do kolejne imprezy.
Petra postanowiła poprosić mnie bym jej nałożyła makijaż.
Było to dla mnie wyzwanie, bo ja się nie maluję.



Petra miała pomalowane paznokcie.



Moja sis ma branie, na disco idzie z 2 kolegami. Na zdjęciu możecie obejrzeć jej ałtfit.


Do pomalowania ran użyliśmy żelatyny z barwnikiem oraz kleju z nadmanganianem potasu.
Opcja 2 lepsza.

Dawidek wykminił opcję z klejem i malował wszystkich tym. :D

Siostra do mnie podobna co nie? :D
Mój brat to jajcarz, nigdy nie bał się przebierać za kobietę, gdy musiał w szkole występować lub dla wygranej w konkursie.

P.S. Do dzisiaj trwa konkurs.
Proszę o głosy na mojego bloga.

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz