Blogowskaz- blog miesiąca.

Jak wiecie lub nie wiecie reklamuję swojego drugiego bloga na blogowskaz. Tam można wygrać tytuł bloga miesiąca. Trzeba mieć baner na stronie i ewentualnie napisać notkę o tej stronie. Ja już notkę dawno temu napisałam. KLIK

Fajnie byłoby wygrać, ale potrzebuję Waszej pomocy. Klikajcie w baner na moim blogu lub w link i głosujcie na mnie za pomocą gwiazdek. ;)

Sami też możecie zareklamować bloga i przy wpisaniu skąd się dowiedzieliście o stronie podać adres mojego pingerowego bloga. :)

Mam nadzieje, że poświęcicie mi chwilę i zagłosujecie. :)
Niech Bóg Wam to w dzieciach wynagrodzi!

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz