Małe zakupy

Ostatnio byłam na małych zakupach, bo skończył mi się antyperspirant i żel pod prysznic.
Do tego kupiłam jeszcze inne pierdu pierdu.
Kupiłam znowu antyperspirant z STR8. Tak używam męskiego kosmetyku, bo nic innego na mnie nie działa. Próbowałam nawet produktów z apteki i nic. Pocę się jak dzika świnia i tyle.Wcześniej miałam podobny, ale jaśniejszy i sprawdził się rewelacyjnie. 


Kupiłam też żel po prysznic. Zastanawiałam się nad ziają z oliwką oraz nad tym z AA. Wygrał żel z AA. Dopiero w domu zorientowałam się, że to jest żel przeciw starzeniu się. Będę wiecznie młoda. W opakowaniu były 2 takie żele. Około 9 zł mnie to kosztowało.



W Auchanie kupiłam książeczki o pielęgnacji włosów i paznokci. Była jeszcze joga z tego co pamiętam.
Książeczki kosztują jakoś 3-4zł.
Książeczkę o włosach już przeczytałam i powiem, że nawet ciekawe to jest.
Jak chcecie to wam sfotografuje te książki, albo opiszę co i jak.



rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz