Takie tam


rokiowca znowu dodaje notkę z zakupami i innymi pierdołami.
Ostatnio czyli 2 tygodnie temu byłam u kosmetyczki, bo nie miałam żadnego kremu, a chciałam, coś co mi pomoże. Kupiłam u niej krem z firmy Bandi Delikate Care Kojący krem dla skóry tłustej. Wysypki po tym nie mam więc jest ok. Kiedyś wam opowiem więcej. Zapłaciłam 37zł.


Poprosiłam Andrzejka o to bym pojechał ze mną na Tychy do Pepco i kupiłam piżamkę z króliczkami, bo jak by inaczej. Pełno króliczków. :D Piżama idealna na romantyczne i gorące noce z Andrzejkiem. :D

Dostałam też próbki z Jonhson's Baby.



Jeszcze dostałam z romwe.com kolczyki skrzydła. Kolczyki są ciężkie jak cholera, ale za to śliczne. :D

W ogóle fajnie były zapakowane te kolczyki.




rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz