rokiowca na meczu


http://www.youtube.com/watch?v=Q4N2Yfv0U3Y
Wczoraj byłam na meczu i jak puszczali te petardy, sztuczne ognie. (Nie znam się na tych rzeczach to Andrzej sprzedawał petardy.) Z jednej petardy poszła iskra i lekko mi popaliła moje leginsy welurowe niebieskie. (W komentarzach możecie się łączyć ze mną w bUlu.)
Na filmiku możecie mnie zobaczyć. Szukajcie różowego ludzika,a  po lewej stronie tego ludzika jest biały ludzik. Ten biały ludzik to ja, a  różowy to Andrzejek. :D

rokiowca

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. iskra podpaliła twoje legginsy? mam nadzieję, że się bardzo nie zniszczyły :)

    OdpowiedzUsuń